1. týden (1.-3. 3.)
Povídáme si o knihách, které aktuálně čteme. Jaká je naše oblíbená kniha, které žánry knih máme rádi.
- V rámci projektu INDIÁNSKÝ ROK se pustíme do tvorby vlastního indiánského komiksu/příběhu. (Rozvoj představivosti, trénujeme paměť, možnost skupinové práce – učíme se spolupráci.)
2. a 3. 3. – návštěva knihovny – Půjčování a vrácení knih. Vyhledáváme knihy s indiánskou tématikou.
2. týden (6.-10. 3.)
8. 3. – Mezinárodní den žen
- Vyrábíme přáníčka pro naše maminky, babičky, sestřičky, …
- Požární ochrana očima dětí – malujeme, školní kolo.
Akce pro děti – 10. 3. – kino: film „Divnosvět“
3. týden (13.-17. 3.)
Jarní prázdniny – provoz ŠD přerušen.
4. týden (20.-24. 3.)
Loučíme se se zimou, vítáme jaro.
- Výtvarné zpracování příchodu jara (využití jakékoliv metody – kresba, malba, jiná technika…)
21. 3. – beseda – Pevnosti na Lounsku (pro 2. třídy)
5. týden (27.-31. 3.)
V rámci projektu INDIÁNSKÝ ROK si vyrobíme lapače snů, které by nám měly zachycovat špatné sny. Zároveň lapače snů slouží jako pěkná dekorace – rozvoj jemné motoriky rukou, rozvoj představivosti a fantazie.
30. a 31. 3. – Návštěva knihovny – Půjčování a vrácení knih.
Po celý měsíc chodíme na procházky po okolí Loun, kolem řeky Ohře. Krmíme vodní ptactvo.
Pozorujeme postupné změny kolem nás – první jarní květiny (sněženky, krokusy, narcisky, bledule, …)
Sabina Seidlová