Učivo -15. 6. – 19. 6.
On-line: pondělí a středa
Písanka – str. 35 – 38
Slabikář
Str. 108
- Procvičování čtení – z barevných písmenek děti sestaví tajenku – NEHRAJEME
- Ve městě – procvičování čtení – prosím dávejte dětem otázky k textu
- Můžete si říci, co značky znamenají
- Semafor – procvičování čtení
- Sloupeček – nácvik čtení slov, prosím ověřte si, že děti znají význam slov – stezka, podchod
Str. 109
- Procvičování čtení – Praha – prosím dávejte dětem otázky k textu
- Sloupeček – nácvik čtení slov, prosím ověřte si, že děti znají význam slov – starobylý
Str. 110
- Procvičování čtení – Domov – prosím dávejte dětem otázky k textu
- Děti podle svého doplní na co se těší, když jdou domů
- Kamarádi – procvičování čtení
- Sloupeček – procvičování čtení slov – prosím ověřte si, že děti znají význam slov – zdvořilost
Str. 111
- Procvičování čtení, ve větách děti modře vyznačí písmeno D, červeně písmeno B, zeleně písmeno P
- Doma – procvičování čtení
- Děti vybarví stejnou barvou zvíře a jeho domov (ryba – ve vodě)
Str. 112
- Procvičování čtení – Petr a Lenka – prosím dávejte dětem otázky k textu
- Hádanky v barevných obdélnících – děti odpovědi označí barevně mezi obrázky – aktovka fialovou, písmena modrou – nemusí jen tečkou, mohou zakroužkovat
- Sloupeček – nácvik čtení slov – prosím ověřte si, že děti znají význam slov (rozhlas)
Str. 113
- Procvičování čtení – Louka
- Procvičování čtení – prosím dávejte dětem otázky k textu
- Procvičování čtení – Kopretina
- Sloupeček – procvičování čtení – prosím ověřte si, že děti znají význam slov (kohoutek, chrpa)
Matematika
Str. 7
1 – děti doplní rozklad, pomocí kterého vypočítají (děti, které zvládají počítat rychle z hlavy, rozklad dělat nemusí
2 – děti si samy přečtou slovní úlohu, nakreslí do volného místa, na řádek zapíší příklad. Zakroužkují 10 obrázků a vypočítají
3 – procvičování sčítání, děti si mohou pomoci číselnou osou
4 – děti si samy přečtou zadání a zakreslí koláče. Prosím nechte je v rámci možností, aby pracovaly samy, ať si lámou hlavičky. Nejprve přečtou druhou větu a nakreslí na první talíř 9 koláčů, pak přečtou první větu a na třetí talíř nakreslí 12 koláčů
Str. 8
1 – děti si samy přečtou zadání, vypočítají
2 – děti vybarví puntíky podle zadání a vypočítají
3 – děti vypočítají příklady, prohodí sčítance a pak označí (podtrhnou, zakroužkují) příklad, který se jim lépe počítal
4 – děti vybarví plot, pokračují logickou řadou: 2 – 3 – 3 – 4 – 4 – 5